سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان ایا واقعیت دارد ؟

معرفی انواع ساعت مچی مردانه با توضیحات کامل و تصویری

    نظر

 

معرفی انواع ساعت مچی مردانه با توضیحات کامل و تصویری

برند سیکو SEIKO

سیکو از پیشتازان تکنولوژی کوارتز در ژاپن است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. این برند نیز هم از نظر کارایی و هم زیبایی از قوی‌ترین‌ها است و علاوه بر ساعت در زمینه جواهرات و عینک هم فعالیت دارد. سیکو مدل‌های خود را از حدود قیمت 45 دلار تا 554 دلار ارائه می‌دهد.   

معرفی انواع ساعت مچی مردانه با توضیحات کامل و تصویری

سیکو مدل SSB263P1 حدود 2 میلیون تومان
برند فسیل fossil
فسیل از معروف‌ترین برند‌های طراح اکسسوری در آمریکا است. این شرکت توسط دو برادر تاسیس شد که در ابتدا تنها کار واردات و فروش ساعت در آمریکا را انجام می‌دانند. در ادامه با به‌کارگیری بهترین طراحان جوان و خلاق این برند صاحب متنوع‌ترین ساعت‌های مچی شد. تا جایی که توانست چندین جایزه در این زمینه کسب کند و بین هنرمندان و افراد سرشناس طرفداران زیادی پیدا کند.
معرفی انواع ساعت مچی مردانه ( 1 )معرفی و عکسهای منتخب انواع ساعت لاکچری ( 1 )ساعت مچی زنانه فسیل FOSSIL امپریوآرمانی ( 1 )اعت مچی زنانه سواچ همیلتون سیکو زنانه ( 1 )اعت های مچی با کلاس ( 1 )برند های ساعت مچی مردانه زنانه

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

از مدل‌های زنانه فسیل (AM4622) قیمت حدودی 2.5 میلیون تومان

برند دیزل DIESEL
ساعت مچی دیزل با شعار معروف «برای یک زندگی موفق» در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی اسپرت جای گرفته است. دیزل برند 41 ساله ایتالیایی است و ساعت مچی مردانه و زنانه آن جزء پرطرفدارترین اکسسوری‌ها به حساب می‌آید. بازه قیمت ساعت مچی مردانه برند دیزل بسیار متنوع و بین 1 تا 9 میلیون تومان می‌باشد و با این بازه قیمت گسترده، همه افراد می‌توانند خریدار ساعت مچی‌های جذاب این برند باشند.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

ساعت دیزل اسپرت مدل DZ1737 قیمت حدودی 2.7 میلیون تومان
برند امگا
برند امگا بیش از 160 سال قدمت دارد. ساعت‌های این برند گاهی به اعماق اقیانوس‌ها سفر کرده‌اند و گاهی با کاشفان. بنیان‌گذار اصلی برند امگا، شخصی بود به نام لوئیس برانت که در ابتدا در کار ساعت‌های جیبی فعالیت می‌کرد. در سال 1894 دو پسر او یک انقلاب نوین در زمینه‌ی سیستم کنترل و قابل تعویض شدن اجزای ساعت پدید آوردند. ساعت‌هایی که دارای این طراحی انقلابی بودند تحت نام تجاری امگا وارد بازار شدند و سال‌ها بعد، در سال 1903، به دلیل موفقیت‌های بسیار زیاد برند امگا نام شرکت که در ابتدا جنرال واچ بود به امگا تغییر پیدا کرد. این آغاز رسمی برند بزرگ امگا بود.

بازه‌ی قیمت ساعت‌های امگا از 1000 دلار شروع می‌شود و تا 44000 دلار هم می‌رود.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

ساعت مچی امگا مدل   Omega Constellation 27Mm Silver Dialبا قیمت 36 ملیون تومان

بهترین برند ساعت مچی زنانه و مردانه 2016-2017

علاوه بر ساعت های معرفی شده در لیست بالا برندها ذیل نیز به عنوان بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه در سال های 2016- 2017 معرفی شده اند.

برند سیتیزن

سیتیزن یکی از آن برندهای شگفت‌انگیز ژاپنی است. این برند از یک هسته‌ی مرکزی تشکیل شده است که یک گروه همکاری بین‌المللی ژاپنی‌اند و مرکز آن‌ها در توکیو مستقر است. آغاز فعالیت‌های این برند ژاپنی به سال 1918 برمی‌گردد. آن‌ها با نام موسسه‌ی تحقیقاتی شوکوشا شروع به تحقیق راجع‌به فناوری‌های محتلف ساعت کردند و رفته‌رفته به یکی از برند‌های معتبر ساعت‌سازی در جهان بدل شدند.

بازه‌ی قیمت ساعت‌های این برند بین 87000 دلار تا 7000 دلار است.

در خرید ساعت مچی به چه نکاتی دقت کنیم؟/ بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه 2018-2019

ساعت مچی سیتیزن مدل AN3614-54L با قیمت یک ملیون و نهصد هزار تومان

 

برند امپریوآرمانی Emporio Armani

«امپوریو آرمانی Emporio Armani» یک برند زیرمجموعه از برند ایتالیایی معروف به نام «جورجو آرمانی Giorgio Armani» یا به طور اختصار همان «آرمانی Armani» است. این برند توسط «جورجو آرمانی» در سال 1975 تاسیس شد. البته این برند فقط در زمینه ساعت فعالیت نمی‌کند. فعالیت جورجو آرمانی در اکثر زمینه‌های مد نظیر کفش، لباس، جواهرات، عینک، ساعت و دکوراسیون داخلی خانه است.

برند آرمانی محصولاتش را تحت نام‌ها و برندهای مختلف زیادی عرضه می‌کند. محصولات این برند همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و افراد با بودجه‌های متفاوت می‌توانند از آن خرید کنند. بازه‌ی قیمت ساعت مچی امپریوآرمانی از 100 دلار تا 2000 دلار است.