سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان ایا واقعیت دارد ؟

ساعت مچی زنانه مردانه برند فسیل fossil امپریوآرمانی

    نظر

ساعت مچی زنانه مردانه برند فسیل fossil

فسیل از معروف‌ترین برندهای طراح اکسسوری در آمریکا است. این شرکت توسط دو برادر تأسیس شد که در ابتدا تنها کار واردات و فروش ساعت در آمریکا را انجام می‌دانند. در ادامه با به‌کارگیری بهترین طراحان جوان و خلاق این برند صاحب متنوع‌ترین ساعت‌های مچی شد. تا جایی که توانست چندین جایزه در این زمینه کسب کند و بین هنرمندان و افراد سرشناس طرفداران زیادی پیدا کند. کسانی که دنبال مدل ساعت مچی بازیگران زن هستند بهتر است به وبسایت رسمی آن مراجعه و انواع مدل‌های آن را مشاهده نمایند.

 

ساعت مچی زنانه مردانه برند فسیل fossil امپریوآرمانی

 

در ادامه

معرفی جامع ساعت مچی زنانه سواچ همیلتون سیکو

قیمت مناسب این برند باعث شده یکی از محبوب ترین و پرفروش‌ترین ساعت‌های مچی در ایران باشد.

بازه قیمت این برند از حدود 30 دلار تا 500 دلار است.

 

از مدل‌های زنانه فسیل (AM4622) قیمت حدودی 2.5 میلیون تومان

برند دیزل DIESEL

ساعت مچی‌های برند دیزل با شعار معروف «برای یک زندگی موفق» در رده بندی بهترین ساعت‌های مچی جای گرفته است. دیزل برند 41 ساله ایتالیایی است محصولات این برند جز محبوب ترین اکسسوری ها به حساب می‌آید. بازه قیمت ساعت مچی برند دیزل بسیار متنوع و بین 60 تا 1000 دلار می‌باشد و با این بازه قیمت گسترده، همه افراد می‌توانند خریدار ساعت مچی‌های جذاب این برند باشند.

این برند مخصوصاً برای افرادی که دنبال ساعت مچی مردانه برند با قیمت مناسب هستند گزینه مناسبی می‌باشد.

بهترین برند ساعت مچی زنانه و مردانه 2016-2017:

علاوه بر ساعت‌های معرفی شده در لیست بالا برندها ذیل نیز به عنوان بهترین مارک ساعت مچی مردانه و زنانه در سال‌های 2016-2017 معرفی شده‌اند.

برند سیتیزن

سیتیزن یکی از آن برندهای شگفت انگیز ژاپنی است، این برند جایگاه ثابتی در لیست گالری ساعت مچی زنانه و مردانه کشورمان دارد، شرکت سیکو از یک هسته‌ی مرکزی تشکیل شده است که یک گروه همکاری بین المللی ژاپنی‌اند و مرکز آن‌ها در توکیو مستقر است. آغاز فعالیت‌های این برند ژاپنی به سال 1918 برمی‌گردد. آن‌ها با نام مؤسسه‌ی تحقیقاتی شوکوشا شروع به تحقیق راجع‌به فناوری‌های محتلف ساعت کردند و رفته‌رفته به یکی از برندهای معتبر ساعت‌سازی در جهان بدل شدند.

بازه‌ی قیمت ساعت‌های این برند از حدود 70دلار تا 800 دلار است.

برند امپریوآرمانی Emporio Armani

ساعت مچی زنانه مردانه برند فسیل fossil

 

«امپوریو آرمانی Emporio Armani» یک برند زیرمجموعه از برند ایتالیایی معروف به نام «جورجو آرمانی Giorgio Armani» یا به طور اختصار همان «آرمانی Armani» است. این برند توسط «جورجو آرمانی» در سال 1975 تأسیس شد. البته این برند فقط در زمینه ساعت فعالیت نمی‌کند. فعالیت جورجو آرمانی در اکثر زمینه‌های مد نظیر کفش، لباس، جواهرات، عینک، ساعت و دکوراسیون داخلی خانه است.

برند آرمانی محصولاتش را تحت نام‌ها و برندهای مختلف زیادی عرضه می‌کند. محصولات این برند همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد و افراد با بودجه‌های متفاوت می‌توانند از آن خرید کنند. بازه‌ی قیمت این ساعت‌ها از 100 دلار تا 2000 دلار است.

این برند مخصوصاً برای افرادی که دنبال ساعت مچی زنانه مارک دار اصل با قیمت مناسب هستند گزینه مناسبی است.