سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان ایا واقعیت دارد ؟

معرفی جامع ساعت مچی زنانه سواچ همیلتون سیکو زنانه 2020

    نظر

ساعت مچی سواچ Swatch

گروه سواچ، یک شرکت سوئیسی بزرگ است، که در زمینه طراحی، تولید و فروش ساعت، سیستم‌های الکترونیکی و جواهرات لوکس، فعالیت می‌کند. برند سواچ را آقای نیکولاس هایک در سال 1983 تاسیس کرد و با این کار راهی نو برای گروه سواچ و تکمیل مارک‌های آن گشود. سواچ اولین مجموعه ساعت ساخته شده توسط این کمپانی که شامل 12 مدل بود را در 1 مارس 1983 در زوریخ سوئیس معرفی کرد. 
مدیر این شرکت هدف سواچ را فروش 1 میلیون ساعت در سال عنوان کرده بوده و برای این منظور یک کمپین بازاریابی قوی و شورای قیمت‌گذاری هوشیار راه اندازی شد و توانست با تولید کم هزینه به واسطه کاهش قطعات داخلی از 91 به 51 جزء 80% ساعت‌ها را ارزانتر و با تعداد خیلی بیشتر در سراسر جهان به فروش برساند.

در سال 2006 کمپانی سواچ جشنی برای تولید 333000000 ساعت ساخته شده توسط این کمپانی را برگزار کرد و امروز به یک نام تجاری بسیار معتبر و یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساعت در جهان تبدیل شده است. 
کمپانی ساخت ساعت سواچ همواره با بیشتر شدن محبوبیت کیفت را هم افزایش داده و از این نظر هم بسیار خوب پیش رفته است این کمپانی تا به حال موفق به تولید مدلهای زیادی به صورت خلاقانه و رنگ‌های جذاب شده است که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند. 
این برند با ساخت ساعت‌های هنری و شیک، با استفاده از فناوری‌ها و طرح‌های نوآورانه و جسورانه و قیمت‌های مناسب توانسته قشر جوان را به سمت خود جذب کند.

 

 

 

 

 

برند های ساعت مچی مردانه زنانه

معرفی چندتا از ساعت های مچی

معرفی جامع ساعت مچی زنانه سواچ همیلتون

ساعت مچی زنانه مردانه برند فسیل

معرفی و عکسهای منتخب انواع ساعت لاکچری

معرفی انواع ساعت مچی مردانه با توضیحات

 

5- ساعت مچی همیلتون Hamilton

برند همیلتون از معروف‌ترین برندهای آمریکایی در صنعت ساخت ساعت‌های سوئیسی است. این برند در سال 1892 توسط جیمز هملیتون در کشور آمریکا پایه‌گذاری شد و دفتر اصلی این شرکت اکنون در کشور سوئیس و شهر بین قرار دارد. این برند دارای سابقه طولانی مدت است و دارای نقاط عطف متعددی بوده که همه آن‌ها باعث معروف و قدرتمند شدن این نام تجاری در صنعت ساعت سازی شده‌اند. ار سال 1957 میلادی نخستین ساعت الکتریکی جهان را همیلتون به بازار جهانی معرفی نمود. شرکت «اس اس آی اچ» دومین ساعت ساز بزرگ آن زمان در سوئیس در سال 1971 میلادی، همیلتون را خریداری نمود و به همین دلیل این شرکت تا سال 1984 با تلفیق شرکت «اس اس آی اچ» و شرکت «ای اس یو ای جی» (سواچ) باقی ماند.
هم اکنون نیز یکی از زیرگروه‌های سواچ است که شماری از مهم‌ترین برندهای ساعت جهان را در لیست مالکیت خود دارد. 
می‌توانید ساعت مچی همیلتون را روی مچ ستاره‌های هالیوود، مانند چانینگ تاتوم، متیو مک کانهی و مت دیمون پیدا کنید.

 

 

 

 

6- ساعت سیکو Seiko

سیکو برندی ژاپنی با بیش از یک قرن سابقه‌ است که در حوزه‌های مختلف فعالیت داشته است. اما شهرت اصلی آن به عملکردش در صنعت ساعت‌سازی باز می‌گردد. 
فعالیت‌های این شرکت در زمینه‌های مختلفی چون ساعت مچی، ساعت دیواری، تجهیزات الکترونیک، جواهرات و محصولات نوری می‌باشد. 
این شرکت در سال 1881 توسط کار آفرین 22 ساله به نام کنیتار و هاتوری با فروش و تعمیر ساعت‌های مچی و دیواری در مرکز توکیو آغاز شد و یازده سال بعد، در سال 1892 وی کارخانه Seikosha را در ژاپن تأسیس و راه اندازی کرد و در آن زمان موفق به ساخت نخستین ساعت دیواری خود شد. سپس در سال 1895 نخستین ساعت جیبی را طراحی و به تولید کرد. امروزه پس از گذشت 130 سال از آن نوآوری، شرکت وی همچنان به دنبال کمال و پیشرفت در صنعت ساعت سازی می‌باشد. 
سیکو اجزای ساعت‌های خود را از پیشرفته‌ترین IC ها تا فنرهای تعادلی می‌سازد و تنها تولیدکننده‌ای است که از چهار فناوری به روز ساخت ساعت (Kinetic ،Quartz ،Mechanical و Spring Drive) بهره می‌برد. 
دلایل شناخته شدن برند سیکو

  • ساعت‌های سیکو زمان سنج برخی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان است.
  • در سال 1895 نخستین ساعت جیبی را طراحی و به دنیا عرضه کرد.
  • در سال 1969، سیکو اولین ساعت کوارتز را تولید کرد و بدین ترتیب انقلابی در صنعت ساعت سازی بوجود آورد. چندی بعد نیز اولین کرونوگراف کوارتز را هم معرفی کرد.
  • ساخت بهترین ساعت های مچی که همه ی آنها در یک زمان به طور کامل در داخل کشور تولید شده اند.