سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان ایا واقعیت دارد ؟

برند های ساعت مچی مردانه زنانه معروف را بهتر بشناسید

برند های ساعت مچی مردانه زنانه معروف را بهتر بشناسید

برند LEDFORT

برند LEDFORT بیش از 20 سال است که به تولید انواع ساعت‌های مچی مردانه و زنانه پرداخته است. این برند در روسیه بوده و به علت هزینه‌های بالای تولید در روسیه این برند محصولات خود را در چین تولید می‌کند و به کشورهای خاورمیانه عرضه می‌کند. یکی از ویژگی‌های مهم این برند سبک بودن ساعت‌ مچی ارزان زنانه  آن است. ساعت‌های این برند را می‌توان هم در کاربرد رسمی و اسپرت استفاده کرد. بسیاری از مدل‌ ساعت‌های این برند سه موتوره هستند. قیمت ساعت‌های این برند نیز مقرون به صرفه است. فروشگاه اینترنتی آوینا مارت مجموعه‌ای از ساعت‌های مچی مربوط به برند لدفورت را با تخفیف‌های بسیار بالا بفروش می‌رساند. بنابراین چنانچه قصدخرید ساعت مچی لدفورت دارید از ساعت‌های لدفورت موجود در این فروشگاه اینترنتی ارزان دیدن فرمایید.

 

 

برند های ساعت مچی مردانه زنانه معروف را بهتر بشناسید

 

تری وا TRIWA

 این برند با طراحی اسکاندیناوی و مینیمالیست خود در دستهای شما خواهد درخشد. این برند سوئدی طرح‌های مختلفی را به بازار عرضه کرده است، ساعت‌هایی با صفحه سفید، کرنومترهای روکش طلا و بندهای استیل و چرمی. اگر می‌خواهید ظاهری متفاوت از دیگران داشته باشید، کمی از پول خود را جمع کنید و یکی از این ساعت‌ها را خریداری کنید.

 

 

خرید ساعت مچی ارزان از فروشگاه اینترنتی آوینا مارت

 

 

جانگنز Junghans

این شرکت در 15 آپریل 1861 تاسیس شد و در سال 1927 تولید ساعت‌های مچی خود را آغاز کرد.طراح آلمانی او، مکس بیل، فارغ‌التحصیل مدرسه باوهاوس بود که مدت‌ها همکاری خود را با این شرکت ادامه داد. با وجود تغییرات مد که طی سال‌های مختلف اتفاق می‌افتد، می‌توانید مطمئن باشید که این ساعت در دست‌های شما همچنان درخشندگی و زیبایی خاصی دارد. 

 

 

خرید ساعت مچی اصل

 

 

مومنت MVMT

مومنت یکی از دیگر برندهای معتبر ساعت مچی با قیمت مناسب است. شعار این برند ساعت مچی این است که " تیپ زدن نباید موجب خالی شدن جیب شما شود" با آشنایی با این برند دیگ راز خرید ساعت‌های گران قیمت خداحافظی خواهید کرد؛ چرا که شما می‌توانید با یک قیمت مناسب یک ساعت مچی مردانه شیک و زیبا از این برند خریداری کنید. یکی از موفق‌ترین برندهای جهان است. طراحی ساده و قیمت نسبتا پایین آن طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است.