سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان ایا واقعیت دارد ؟

با اسنپ اسمایل میشه غذا خورد

    نظر

یکی از راه های مقرون برای زیبایی دندان ها لمینت رابود است. این محصول یک خیمر دندانی بسیار نازک با تکنولوژی بسیار پیشرفته می باشد که با روکش روی دندان های اصلی دیگر تمامی ترک ها، شکاف بین دندان ها، شکستگی ها یا له شدن دندان ها دیده نمی شود. شکل دندان های شما بسیار زیبا و خارق العاده خواهد بود. ایجاد Snap-on Smile نیاز به دو بار مراجعه به دندانپزشک یا درخانه انجام میگیرد در ادامه این مقاله به تفصیل به این موضوع خواهیم پرداخت و حتما به دیگر صفحات سایت ما هم مراجعه نمایید.

 

 

با اسنپ اسمایل میشه غذا خورد

 

 

با اسنپ اسمایل میشه غذا خورد :

بله امکانش هست اما همان طور که خودتان هم در تصاویر و کلیپ های تبلیغاتی مشاهده میکنید لمینت متحرم به دندان شما چسب نشده است و این یعنی اگر غذای چسبناک یا بسیار گرم استفاده کنید باید از دهان شما خارج شود و این خود یک معایب برای این محصول است و خب هر جنس ارزانی معایب خواص خود ار دارد توجه نمایید حتی باد دندان لمینت یا کامپوزیت هم نمیتوانید غذای خیلی سفت استفاده نمایید درست است مقاوم است اما ان هم معایب خاص خود را دارد.

 

 

با اسنپ اسمایل میشه غذا خورد

 

 

 

چطور با کامپوزیت موقت میشه غذا خورد :

خب اگر تصمیم خود را گرفت هاید که با اسنپ اسمایل مواد غذایی استفاده نمایید ابتدا باید چجند روزی در خانه تمیر نمایید و غذا استفاده نمایید اگر راحت بودین باهاش که میتوانید بیرون از خانه هم استفاده نمایید چون این محصول همانند دندان مصنوعی میباشد و باید باهاش راحت باشید و قلقش دستتان بیاد.

جمع بندی :

سو اسمایل روشی بسیار مناسب برای تمامی افراد در هر سنی می باشد، زیرا کاملاً بدون هیچ مشکلی روی دندان قرار می گیرد و برای آماده سازی آن تنها به دو جلسه درمانی کوتاه و بدون درد نیاز دارد. هنگام آماده شدن برای Snap-on-Smile نیازی به تغییر شکل یا تراشیدن دندان ها نیست و این روند کار را بسیار آسان تر می کند. در اینجا لیستی از افرادی وجود دارد که می توانند به راحتی از ترو اسمایل استفاده کنند.