سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلاهبرداری لمینت متحرک دندان ایا واقعیت دارد ؟

فرق لمینت متحرک خانگی با دندان سازی در چیست

    نظر

در روش Snap-on-Smile پس از مراجعه به دندانپزشک با دندان ها قالبی ساخته می شود و دندان های متحرک روی فک پایین یا بالا ایجاد می شود تا هر زمان که بخواهید می توانید به راحتی آنها را از دهان خارج کنید. اما سایر لمینت ها به جای قالب گیری، لمینت را با ابزار مخصوص به دندان ها می چسبانند و دیگر جز توسط دندانپزشک قابل برداشتن نیستند.

 

ایا میشود با لمینت متحرک دندانسازی هم غذا مصرف نمود :

لمینت متحرک خانگی و لابراتواری همه شبشه هم هستند وفقط از نظر کیبفیت فرق دارند با هیچ کدام نمیشود مواد غذایی مصرف کرد البته میشود غذاهای نرم استفاده کنیم اما کمی شخت خواهد بود و باید در خانه تمرین نمایید تا شیوه درست غذا خورد با لمینت را اشنا شوید و بعد برای بیرون رفتن استفاده شود .

 

 

 

فرق لمینت متحرک خانگی با دندان سازی در چیست

 

 

چرا لمینت اسنپ اسمایل خانگی خیلی ارزان است :

شاید از خودتان بپرسید چرا لمینت خانگی قیمتی ارزان دارد و قابل مقایسه با لمینت متحرک دندانسازی که چند میلون قیمت دارد نیست باید بگوییم که شما خودتان باید قالب گیری و ساخت لمینت را در خمنزل انجام بدهید یعنی صفر تا صد کار با شما خواهد بود ولی لمینت اسنپ اسمایل این طور نیست شما فقط به مطب تشریف میبرید و انجا فقط قالب گیری را که انجام میدهید باقی کار با دندانساز است و طبیعتا کیفیت لمینت دندانسازی بالاتر است چون میخواهید چند میلون خرج کنید نه صد هزار تومان که شاید به اندازه دو ویزیت است.

 

 

فرق لمینت متحرک خانگی با دندان سازی در چیست

 

 

 

توضیحات پایانی :

 اگر بهداشت را رعایت نکنید و بعد از هر وعده غذایی  و دندان های خود را مسواک نزنید، میکروب ها در زیر آن جمع می شوند و باعث پوسیدگی دندان ها می شوند، تارتار به سرعت ایجاد می شود و رنگ آن تغییر می کند.نکته دیگری که پزشکان به استفاده از لمینت سیار معترضند این است که اگر دندان ها بعد از نصب پوسیده و آسیب ببینند، ممکن است اصلاح به تعویق بیفتد زیرا دندان ها کمتر دیده می شوند و بیشتر مستعد پوسیدگی هستند. توجه نکن با گذشت زمان، این فرسایش افزایش می یابد و حتی می تواند به لثه و استخوان فک آسیب برساند. به همین دلیل است که برخی دندانپزشکان لمینت های متحرک را توصیه نمی کنند هر چند باز هم برای انهایی که پول هزینه های کمر شکل دندانپزکی را ندارند برای زیبایی یک راه حل اسان میباشد.